unity playerprefs ile list kaydetme
Merhaba. Unity ile bir bilgi yarışması uygulaması yaptım. Soru.cs dosyasında soruları tanımladım. Sorular.cs dosyası oluşturup public List<Soru> sorular; ile sorulari listeledim. Quiz.cs dosyası oluşturup public List<bool> sorulanlar; ile sorulanları listeledim. Sorular sr; olarak tanımlayıp sr = GetComponent<Sorular>(); soruları rastgele çağırmayı, cevap doğrulamayı, puanlamayı, playerprefs ile puanları kaydetmenin hepsini yaptım. Kullanıcının cevapladığı soruları playerprefs ile kaydedip bir sonraki uygulamaya girişinde aynı soruları görmemesini bir türlü sağlayamadım.
Neredeyse uygulamamı bitirdim ama bunu 2 satır kod yüzünden nasıl çözüme kavuşturacağımı bilemedim.
Bir de klavyeyle rakam girişi yapabildiğim myName isimli bir text oluşturdum. Klavyeyle giriş yapabiliyorum. backspace fonksiyonuyla silme işlemini de yapabiliyorum sorun yok. Ancak rakamı girdikten sonra onay butonuna tıklayıp cevabı doğruladıktan sonra yeni soru gelince myName içeriği boş geliyor. bir rakam girişi yaptığım zaman önceki sorunun sonucunu da alıp devamına yazıyor. Yani önceki sorunun cevabı 41 yazıp doğruladıktan sonra yeni soru gelince text boş geliyor ama başka bir rakama basınca (mesela 3) 413 yazıyor. yeni soruya geçerken text içeriğini tamamıyla temizleyemedim. bununla ilgili bir komut var mıdır acaba?
Kodların ekran görüntüsünü ekledim... Yardımcı olabilecek biri olursa o kadar memnun kalacağım ki..